Zombie Army 4: Crossbow Pistol Bundle
Toisinaan tarvitset vain jotain tarkkaa ja tehokasta! Varsijousipistooli on pieni mutta tappava ja ampuu nuolia nopeammin kuin viholliset ehtivät reagoida. Oivallinen ase niihin hetkiin, kun haluat murskata vihollisen raajat ja naulata ne seinään! Asepaketin sisältö: - varsijousipistooli - 2 amulettia (varsijousen nuoli ja koristemuna) - 2 räätälöityä aseskiniä (kaiverrettu ja koristeellinen)