Zinyak Attack Pack
Hän ei ehkä ole maailmankaikkeuden kaunein yliherra, mutta hän on sinun yliherrasi. Osoita keisari Zinyakin loistoa näillä kolmella Zin-asulla: voit olla sotamies tai Warden, tai pukea yllesi Zinyakin hulmuavan viitan.