Ziggurat
FPS-luolaryömintää parhaimmillaan! Kiihkeitä taisteluita! Tusinoittain etuja, taikoja ja vihollisia! Noustavia tasoja! Satunnaisesti luotuja luolastoja! Ansoja! Kovia pomoja! Porkkanoita! Ziggurat on paras ensimmäisen persoonan räiskinnän ja roguelike-pelin yhdistelmä koskaan. Ryhdy velhonoviisiksi ja valmistaudu siirtymäriittiisi: astu sisälle labyrinttiin ja kohtaa vaarallisia haasteita todistaaksesi, että sinusta on voimakkaaksi velhoksi! Peli keskittyy nopeatempoiseen ensimmäisen persoonan räiskintään vanhan koulukunnan fiiliksellä ja päivitetyillä pelimekaniikoilla. Luolaryömintä ja roguelike-/roolipelielementit lisätään mukaan, mikä tekee lopputuloksesta hauskan, haastavan ja moninaisen pelin runsaalla löydettävällä sisällöllä. Taistele mahtavia pomoja vastaan, läpäise ansoja täynnä olevia huoneita ja löydä matkaasi edistäviä aarteita... Jokainen peli on täysin uusi kokemus!