Zhuque Armor
Tämä on Zhuque Armor -pelisisältö. Huomaa: Tämä sisältö on ennakkotilausbonus Wo Long: Fallen Dynasty -peliin. Huomaa: Tämä sisältö saattaa myöhemmin olla ostettavissa.