Yumia and Flammi Swimsuit Set
Uima-asut Yumialle ja Flammille. Lisää uniikit uima-asut Yumialle ja Flammille (yhteensä kaksi asua). Sisältö: – "Waterside Alchemist" Costume for Yumia – "Flying Water Jug" Costume for Flammi Huomaa: – Asut tulevat saataville, kun tukikohdan rakentaminen (Base Building) on avattu ja tukikohtaan on asetettu Dressing Room. – Tämä tuote on osa ”Atelier Yumia Season Pass” -kausikorttia. Huomaa, että muutkin tuotteet sisältävät tämän sisällön. Ole varovainen, ettet osta samaa sisältöä kahdesti. – Katso lisätietoja viralliselta Atelier Yumia -sivustolta.