Yu Jin Costume
Tämä uusi asu Yu Jinille tulee saataville tutoriaalin läpäisyn jälkeen. Huomaa: – Voit lukea lisätietoja tämän paketin sisältämistä asuista pelin virallisilta kotisivuilta. – Tämä sisältö on osa tiettyjä muitakin sarjoja. Ole varovainen, ettet osta samaa sisältöä kahdesti.