Ystäväni Pipsa Possu: Merirosvoseikkailut
Pipsa Possun maailmaan saapuu koko joukko suosikkisankareitasi – ja he tuovat mukanaan hauskoja seikkailuja! Lähde siis tutustumaan uusiin paikkoihin, hahmoihin ja puuhiin My Friend Peppa Pig: Pirate Adventures -pelissä. Nostetaan purjeet ja lähdetään Kapteeni Karjun laivalla merirosvoseikkailulle etsimään kadonnutta aarretta! Tutki uusia paikkoja, kuten Milla Myyrän maanalaista kotia, ja vieraile vaikkapa Kaisa Karhun luona aamupalalla! Tarjolla on uusia tarinoita ja puuhia aina Kerkko Koiran synttärijuhlien tansseista pukuleikkeihin Aarresaarella! Pelin aikana voit kokeilla kaikenlaista, kuten hulavanteen pyöritystä, leijan lennättämistä, merirosvolipun nostamista salkoon, Polli Papukaijalle juttelemista sekä yli 30 uutta puuhaa. Seikkailu odottaa – mitä sinä ja Pipsa mahdatte tehdä seuraavaksi?