Yooka-Laylee and the Impossible Lair
Yooka ja Laylee tekevät paluun tasoloikkaseikkailujen maailmaan Yooka ja Laylee ovat palanneet uudessa Playtonic Gamesin tasoloikkaseikkailussa! Heidän arkkivihollisensa Capital B on taas pahanteossa, joten kaveri-duolla on jälleen päivä pelastettavanaan. Jotta sankarimme voisivat estää Capital B:n suunnitelman orjuuttaa koko mehiläisvaltakunta parviälykoneensa avulla, heidän on selviydyttävä mahdottomaan luolaan asti. Tilanne näyttää pahalta, mutta kuningatar Phoebeen ja hänen kuninkaallisen Pörriäispataljoonansa avulla Yookalla ja Layleella voi olla kuin ollakin mahdollisuus! 2,5D-ulotteista loikintaa! Kauniit kentät ovat täynnä yksityiskohtia ja syvyyttä. Yooka, Laylee ja kirjava hahmojoukko (niin hyvikset kuin pahiksetkin) on toteutettu upealla 2,5D-grafiikalla. 3D-maailmankartta! Maailmankartta ei ole pelkkä keskusalue, jolta voi siirtyä kentästä toiseen, vaan se on täysin oma pelinsä! Tutki ja avaa lisää 2D-kenttiä tehtävistä ja pulmista selviytymällä, pelasta kuninkaallinen Pörriäispataljoona ja löydä kerättäviä esineitä. Muokattavat kentät! Luuletko tuntevasi kentän kuin omat taskusi? Kokeile sen vaihtoehtoista versiota! Luo aivan uusia näkymiä vääntämällä vipuja maailmankartalla. Sähköistä ne, upota veteen, jäädytä tai kiepauta ne kokonaan ylösalaisin – haasteista tulee ihan uudenlaisia! Kukista mahdoton luola! Pelaajat voivat koettaa onneaan Capital B:n mahdottoman luolan kanssa milloin vain – tosin se voi osoittautua liian vaikeaksi ilman kuninkaallisen Pörriäispataljoonan apua. Vapauta heidät kenttiä selvittämällä, jolloin he liittyvät joukkoihisi puolustamaan sinua Capital B:n pelkurimaisilta ansoilta!