Yakuza-sarjan yhteistyöpaketti
Kasvata kierroksia tyylikkäillä hahmoasuilla ja säväyttävällä musiikilla Yakuza- / Like a Dragon ‑sarjoista. Sukella syvemmälle ja pidä vauhtia yllä Virtua Fighter 3 ‑pelin muilla hahmoasuilla, mukautusesineillä, lisäleimoilla ja uudelleensovitetulla musiikilla. sisältö: ・19 Yakuza-sarjan asua hahmoille* ・19 asua hahmoille ・650 mukautusesinettä hahmoille ・20 Yakuza-sarjan taustakappaletta ・20 sovitettua Virtua Fighter 3 ‑taustakappaletta ・40 katsojaleimaa. * Yakuza-sarjan hahmoasuja ei voi käyttää hahmojen muokkauksessa.