XEL - Breaking Time
Reidin tarinan uusi luku odottaa. Matkusta ajassa taaksepäin XELiin, tapaa vanhoja ystäviä, hanki uusia ja muuta tulevaisuutta. Breaking Time alkaa heti XELin dramaattisen päätöksen jälkeen. Voiko Reid muuttaa kohtaloaan uusilla voimillaan? Vai tuhoaako hän kaiken itsekkään halun vuoksi. Sukella XELin menneisyyteen, kukista uudet pomot ja ratkaise uusia pulmia. Valmistele vempaimesi ja seuraa Reidia hänen uudella matkallaan.