Tutki ADVENT-joukkojen ”Lost Towers” -laitosta, jossa pääteknikko Lily Shen liittyy joukkoihisi etsimään edesmenneen isänsä salamyhkäistä viimeistä projektia. Mukana on huikea uusi sotilasluokka, johon liittyy voimakkaita uusia taistelutaitoja sekä strategisia mahdollisuuksia ja mukautusvaihtoehtoja.