Muokkaa vastarintajoukkojasi bonusasuilla ja -päähineillä sekä erityisillä panssari- ja kasvonaamioinnilla. Avaa myös välittömästi käyttöösi vanhasta sodasta selvinnyt taistelija ja värvää hänet kasarmillesi uudeksi alokkaaksi.