X-Morph: Defense
Ainutlaatuinen yhdistelmä ylhäältä kuvattua räiskintää ja tornipuolustusta. Olet X-Morph – Maahan resurssien takia hyökkäävä muukalaisrotu. Luo strategioita valitsemalla rakennustilassa tarkkaan erilaisia muukalaistorneja tai heitä itsesi suoraan taistelun tuoksinaan. Rakenna sokkeloita lähestyville vihollisille ympäristössä, joka sallii poikkeukselliset suunnitteluvapaudet. Hajota rakennuksia ja romauta siltoja tukeaksesi puolustuksiasi tai nauti vain ennennäkemättömän tuhon kauneudesta.