X Games Pass
Laajenna Steep-kokemustasi ja nauti freestyle-meiningistä X Games Passin avulla! Mitä siihen kuuluu? - X Games -lisäosa: koe aivan uudenlainen kilpailu Alaskassa, nappaa kultaa Steepin historian vaikuttavimmissa hiihtokeskuksissa ja läpäise X Gamesin vaativat haasteet. - 90-luvun lisäsisältö: nauti vanhan koulun tunnelmasta, joka saa Steepin näyttämään 90-luvun talviurheilupeliltä: nauti kolmesta upeasta old school -mukautuksesta sekä tempuista ja musiikista, jotka ovat kuin suoraan 90-luvulta! - Rakettisiivet-lisäsisältö: liidä yläilmojen ja laaksojen halki Alpeilla ja Alaskassa huippunopeudella ja suorita 15 uutta haastetta jokaisen huimapään suosikkilajissa! Saat rakettisiipiisi myös kolme mukautusta, joiden avulla erotut joukosta.