WWE 2K25 New Wave Pack
Tämä tähtiä pursuava DLC-paketti sisältää kaikki seuraavat pelattavat supertähdet ja heidän MyFACTION-korttinsa: Chris Sabin Alex Shelley Giulia Stephanie Vaquer El Grande Americano New Wave Pack sisältyy WWE 2K25 -kausikorttiin, joka sisältyy Deadman- ja The Bloodline Edition -versioihin. El Grande Americanon tarkka julkaisupäivä ilmoitetaan myöhemmin, ja se voi muuttua.