WWE 2K25 Fearless Pack
Oletko valmis astumaan rinkiin kaikkien aikojen karskeimpina ja pelottomimpina hahmoina? Fearless Pack on täynnä mullistavaa sisältöä ja tulevia legendoja, joiden jälijltä WWE 2K25 ei ole enää entisensä. Zero Miedo! Fearless Pack sisältää seuraavat supertähdet ja heidän MyFACTION-korttinsa: New Jack Jordynne Grace Penta Bull Nakano Prime-pullo (mukana KSI) Fearless Pack sisältyy Season Pass -ja Ringside Pass -kausikortteihin sekä WWE 2K25 Deadman- ja The Bloodline Edition -versioihin.