WWE 2K25 Attitude Era Superstars Pack
Etkö vielä kuullut? Attitude Era Superstars Pack tuo rinkiin aimo annoksen asennetta! Ota ohjain käteesi, pyydä muutama tappeluun suostuva kaveri mukaan ja esittele heille näiden WWE-legendojen ronskit otteet ja elämää suurempaa luonteet. Attitude Era Superstars Pack sisältää seuraavat pelattavat supertähdet ja heidän MyFACTION-korttinsa: Mark Henry Billy Gunn Road Dogg Victoria D’Lo Brown Attitude Era Superstars Pack sisältyy Season Pass -ja Ringside Pass -kausikortteihin sekä WWE 2K25 Deadman- ja The Bloodline Edition -versioihin.