Wunderling
Sinä olet Wunderling, alhaisen tason videopelipahis, joka on juuri saanut kyvyn hyppiä. Et voi pysähtyä tai muuttaa suuntaa halutessasi, joten sinun on suunniteltava reittisi huolella ja opittava käyttämään Wunderlingin kykyjä vaarallisten vierivien kenttien selvittämiseen ja ärsyttävän sankarin nujertamiseen...