Ennakkotilausbonus: Wo Long: Fallen Dynasty Zhuque Armor Aikaisen oston bonus: Wo Long: Fallen Dynasty Baihu Armor Huomaa: Lisätty rajoitetun ajan bonuksena kaikille, jotka ostavat pelin 16.3.2023 mennessä. Huomaa: Tämä sisältö saattaa myöhemmin olla ostettavissa. ■ Setin sisältö: ・Wo Long: Fallen Dynasty (koko peli) ・Digital Art Book ・Digital Mini Soundtrack ・Season Pass (mukana tulevat Battle of Zhongyuan, Conqueror of Jiangdong, Upheaval in Jingxiang ja Season Pass -bonus: Qinglong Armor) Huomaa: Season Passin sisältämien ladattavien sisältöjen julkaisupäivät voivat muuttua. Ladattava Battle of Zhongyuan -sisältö on tarkoitettu julkaistavaksi kesäkuussa 2023. Ladattava Conqueror of Jiangdong -sisältö on tarkoitettu julkaistavaksi syyskuussa 2023. Ladattava Upheaval in Jingxiang -sisältö on tarkoitettu julkaistavaksi joulukuussa 2023. Huomaa: Digital Art Book ja Digital Mini Soundtrack: Tämän setin mukana tulee Digital Art Book, joka sisältää taidetta pelin hahmoista, maisemista ynnä muista, ja Digital Mini Soundtrack, joka sisältää osan pelin musiikista. Lohikäärme nousee pimeyden syövereistä. Uusi synkän fantasian Three Kingdoms -toimintaroolipeli, josta vastaa Team NINJA. Kiina myöhäisellä Han-kaudella, 184 jaa. Maa on jäämässä kaaoksen ja tuhon jalkoihin. Vuosia kukoistanut keisarillinen dynastia on nyt vaarassa romahtaa. Wo Long: Fallen Dynasty on dramaattinen ja toiminnantäyteinen tarina nimettömästä sotilaasta, joka taistelee synkän fantasian versiossa myöhäisestä Han-kaudesta, missä demonit riivaavat kolmea kuningaskuntaa. Pelaajat taistelevat tappavia olentoja ja vihollissotilaita vastaan käyttämällä kiinalaisiin taistelutaitoihin perustuvaa miekkataistelua. He yrittävät voittaa ylivoimaisen vastuksen herättämällä todellisen voiman sisältään. Wo Long viittaa hiipivään lohikäärmeeseen sekä sankariin tai henkilöön, jonka suuruutta ei vielä tunneta. Tämä on tarina upseereista, ennen kuin heistä tulee sankareita, ja se sijoittuu heidän ”tuntemattomalle” kaudelleen. Se on myös tarina, jossa päähenkilö nousee ”tyhjästä”. Huomaa: Tämä on pelin Digital Deluxe Edition. Standard Edition on myös saatavilla. Huomaa: Eri sisältöjen käyttö vaatii internetyhteyden. Huomaa: Season Passin voi hankkia myös erillisenä tuotteena. Ole varovainen, ettet osta enempää kuin yhden Season Passin. Huomaa: Tietyn Season Passin sisällön käyttö voi vaatia pääpelin suorittamista.