Dragon's Dogma: Dark Arisen
Kriitikoiden kehumassa Dragon’s Dogma: Dark Arisen -toimintaroolipelissä yhdistyvät jännittävä ja monipuolinen taistelu ja Gransysin laajan ja avoimen maailman tutkimisen vapaus 1080p-teräväpiirtografiikoilla. Valitse jokin yhdeksästä eri hahmoluokasta ja lähde seikkailemaan kolmen Pawn-tekoälykumppanin kanssa. Käytä tappavia taitoja ja taikoja monipuolisessa taistelusysteemissä tarunhohtoisia hirviöitä vastaan, tai kiipeä niiden päälle taistelemaan lähietäisyydellä! Sisältää kaikki aikaisemmin julkaistut maksulliset lataussisällöt, mikä tekee tästä parhaan Dragon’s Dogma: Dark Arisen -version.