Wizard101
Päästä sisäinen taikasi valloilleen ja valmistaudu selvittämään Death Professorin mysteerit. Pimeys uhkaa nielaista Spiralin, kun opettelet voimakkaita loitsuja, tutkit yli 22 hassua maailmaa ja työskentelet ystävien kanssa tässä nostalgisessa vuoropohjaisessa pakanrakennus-velhopeli-MMORPG:ssä.