Wizard101 - Pesänippu
Mitä tämä pöhinä on? Wizard101 Pesänippu sisältää Amber Estate Housen, Bee Wings -ratsun, Stingshot-aseen, Stinger-asun, Bumble Bee -lemmikin, ylimääräisen linnaeliksiirin ja 5 000 kruunua. Laitteiden enimmäistaso: 130 Microsoft Storesta tehtyjä ostoksia saa käyttää vain Xboxilla sillä tilillä, joka teki ostoksen. Lunastuksen jälkeen voit lisätä lahjoja inventaariisi pelin sisäisestä lahjalaatikosta näytön vasemmalta puolelta. Lahjojen näkymisessä lahjalaatikossa voi olla pieni viive.