Wizard of Legend 2
Myyttien ja taikuuden aikana kunnianhimoiset velhot ympäri maailman ovat kerääntyneet osallistumaan vaarallisiin Legendojen Koettelemuksiin Leijuvilla mailla. Monet yrittävät – useimmat epäonnistuvat. Vain ne, jotka ovat oppineet hallitsemaan Arcana-taikuuden kaoottisia elementaalivoimia, voivat olla todellisia legendaarisia velhoja! Valmistaudu upouuteen sarjaan odottamattoman vaarallisia koettelemuksia Wizard of Legend 2:ssa – kehutun luolastoseikkailun toiminnantäyteisessä jatko-osassa, joka tarjoaa uuden 3D-grafiikan ja nopeatempoisen 4 pelaajan online-yhteistyön. Voit käyttää tuttua ja uutta Arcana-taikuutta, kokeilla kieroja uusia loitsuyhdistelmiä ja etsiä kuolemattomuutta, kun palaat yhä uudelleen (ja uudelleen) selättämään ikuisesti muuttuvia roguelite-haasteita. MATKUSTA TAKAISIN LEGENDAARISTEN KOETTELEMUSTEN AIKAKAUDELLE Testaa loitsutaitojasi Leijuvien maiden haasteessa. Se on muuttuva taikuuden kujanjuoksu, jonka on luonut Lanovan ylivelho Hieronymus löytääkseen legendaksi kelpaavia velhoja. Opi tuntemaan velhoneuvoston kummalliset ja voimakkaat jäsenet, kun he valvovat, ohjaavat ja jopa hankaloittavat koettelemuksiasi. KÄYTÄ ARCANA-TAIKUUTTA Käytä tuttua ja uutta Arcana-taikuutta – hyökkäyksiä, jotka kesyttävät maan kaoottiset taikavoimat tulisilla ammuksilla, maagisilla lähitaisteluiskuilla, rajuilla pyörteillä ynnä muulla. Löydä koettelemustesi aikana voimia, jotka muuttavat Arcana-taikuuttasi (ja pelitapaasi) odottamattomilla tavoilla. Sekoita, yhdistele ja kehitä suosikkiyhdistelmäsi… kunnes löydät uuden suosikin seuraavalla kierroksella. HALLITSE ELEMENTIT Ota haltuusi tulen, veden, maan, salaman, ilman ja kaaoksen elementit. Päivitä Arcana-taikuuttasi ja ota käyttöön hyödyllisiä reliikkejä, lisäten uusia mahdollisuuksia ja potentiaalia. Keskity tulen raakaan voimaan tai maan kestävyyteen. Liiku nopeammin, käytä Arcanaa nopeammin tai etsi tasapainoa sen mukaan, mitä kukin koettelemus vaatii. SINNITTELE JA VOITA Yksikään petollinen koettelemus ei ole samanlainen kuin edellinen, eivätkä todennäköisyydet ole puolellasi. Opi edeltäjiesi virheistä jatkuvassa roguelite-edistymisjärjestelmässä, joka toimittaa uusia taikuusmahdollisuuksia jokaiselle uudelle tulokkaalle. Kukin koettelemus vie sinut lähemmäs titteliä Wizard of Legend.