Without a Voice (Xbox & PC)
Ohjaa entistä prinsessaa hänen elämässään maanpaossa, kun hän kohtaa uusia vaaroja, jännitystä ja ehkä mahdollisuuden rakkauteen! Synkän ja anteeksiantamattoman metsän syvyyksissä maanpaossa oleva prinsessa viettää aikaansa yksinäisyydessä. Mukavuudessa kasvaneelle tytölle metsä on todella ankara, ja hänen voimansa riittävät vain päivittäiseen selviytymiseen. Eräänä päivänä ilmestyy kuitenkin salaperäinen, kaunis neito, joka saa prinsessan jo romahtamassa olevan maailman pois radaltaan. Prinsessa lumoutuu välittömästi tästä muukalaisesta ja alkaa kuvitella olevansa sadun sankaritar, vaikka neito todistaa olevansa yhä vähemmän fantasiaa. Without a Voice on ajatuksia herättävä visuaalinen romaaniseikkailu, joka kerrotaan yksityiskohtaisten hahmokuvien, yli 15 000 sanan kirjoitetun vuoropuhelun, rehevien taustojen ja tusinan avattavan tapahtumakuvan kautta. Tee tärkeitä päätöksiä siitä, miten tarina etenee, ja löydä kahdeksan mahdollista loppua tälle tarinalle rakkaudesta ja juonittelusta sen johtavien neitosten välillä.