West Escape: Rancher DLC
Tämän DLC:n myötä saat: - Hopeanaula X2 työkaluvahinkoon - Harvinainen haulikko - Harvinainen rancher-hattu - Epätavallinen rancher-liivi - Epätavalliset rancher-housut - Epätavalliset rancher-saappaat - 500 jalokiveä Valmistaudu äärimmäiseen seikkailuun!