Werewolf: The Apocalypse — Heart of the Forest
Tutki Euroopan viimeisen ikivanhan erämaan myyttejä ja hirviöitä. Olet Maia, joka saapuu muinaiseen Białowieżan metsään tutkimaan perheensä historiaa. Vieraile aidoissa kohteissa täynnä voimaa ja mysteerejä. Todista luonnon yhteentörmäys teknologian ja ahneuden kanssa. Werewolf: The Apocalypse – Heart of the Forest soveltaa World of Darkness -universumin legendaarisen pelin mekaniikoita ja emuloi klassisen roolipelisession kokemusta. Se on räätälöity sekä World of Darkness -veteraaneille että uusille tulokkaille, jotka etsivät helppoa pääsyä tähän rikkaaseen ja kuuluisaan universumiin. Tutustu kauniiseen ja persoonalliseen kollaasitaiteeseen, joka yhdistää käsin piirrettyjä hahmoja aitojen paikkojen kuviin mielikuvitustasi inspiroidakseen. Tee vaikeita valintoja, joilla on usein dramaattisia seuraamuksia. Ne opettavat sinua vihan sijasta pelkäämään, mutta pelko ei ratkaise mitään. Raivolla ne hommat etenevät.