Achtung! Cthulhu Tactics
Vastusta kauhistuttavaa natsiterroria ja taistele kuolematonta pahaa vastaan Achtung! Cthulhu Tactics -pelissä. Se on palkittuun Achtung! Cthulhu -universumiin sijoittuva vuorottain pelattava taktinen strategiapeli. Eric ”Badger” Harrisin johtama liittoutuneiden sotureiden joukkosi on taisteltava tiensä vihollisen etulinjan taakse keskellä toista maailmansotaa. Niin miesvoimaltaan kuin aseistukseltaan ylivoimaisen vihollisen puolella on lisäksi mittasuhteiltaan myyttinen pahuus, mutta taistelu on vasta aluillaan. - INTENSIIVINEN TAKTINEN TAISTELU: komenna liittoutuneiden sankareista koostuvaa joukkoa vaativissa ja innovatiivisissa vuoropohjaisissa maataisteluissa. - OMITUINEN MAAILMANSOTA: Tutki Lovecraftin ja toisen maailmansodan maailmat yhdistävää Achtung!-universumia. Ennen näkemätön Cthulhu-kokemus, Mythosin innoittamia vihollisia ja tarinapohjainen John Houlihanin kirjoittama kampanja, joka kulkee käsi kädessä paperisen roolipelin tarinan kanssa. - VALON JA PIMEYDEN TAISTELU: Kohtaa raakoja shoggotheja ja muita sanoinkuvaamattomia pahuuden ruumiillistumia, ja yritä pelastaa ihmiskunta valjastamalla käyttöösi muinaisen valon voima. - TAISTELE tiesi jokaisen tehtävän läpi niin salakavalien tiedusteluretkien kuin luotissadehyökkäysten avulla. Pyri heikentämään vihollista joka käänteessä ja paljasta heidän julman suunnitelmansa laajuus. - INNOVATIIVISET PELIJÄRJESTELMÄT toimivat taustalla ja mahdollistavat oman taktisen pelityylin ja taistelutahdin kehittämisen. Mutta jos näet sodassa liikaa kauheuksia, psykologinen vahinko voi aiheuttaa hermoromahduksen kesken taistelun! - TIIMIN RAKENTAMINEN: Hahmojen ainutlaatuisia kykyjä voi avata ja kehittää uusille tasoille eri tavoin. Lisäksi voit hankkia etua taisteluun muokkaamalla aseita. - MUKAANSATEMPAAVA TARINA: Modiphius Entertainmentin peli- ja kirjasarjaan perustuva Achtung! Cthulhu on erittäin kiehtova tarina, joka pitää otteessaan loppuun asti.