Tilaa Weird West ennakkoon, niin saat julkaisun yhteydessä eksklusiivisen bonuksen (Calamity the Horse), joka tarjoaa varaslähdön Journeys-matkallesi. Yritä selviytyä Weird Westissä ja selvitä sen mysteerit seuraamalla sen erikoisten sankareiden yhteen nivoutuvia kohtaloita Dishonoredin ja Preyn tekijöiden immersiivisessä simulaatiossa. Tutustu Villin lännen synkkään fantasiaversioon, jossa lainvalvojat ja pyssymiehet jakavat rajaseudun fantasiaolentojen kanssa. Seuraa epätavallisten sankareiden tarinaa, jonka sinun valintasi kasvattavat tämän ankaran maan legendaksi. Jokainen matka on ainutlaatuinen ja mukautuu tekoihisi – sarja vaarallisia seikkailuja, joissa jokainen valintasi on tärkeä ja vaikuttaa ympäröivään maailmaan. Kasaa oma jengi tai seikkaile yksin Weird Westin ylimaallisissa maisemissa ja tee jokaisesta tarusta omasi. Weird West: Villin lännen synkkä fantasiaversio, jossa lainvalvojat ja pyssymiehet jakavat rajaseudun fantasiaolentojen kanssa, ja kaikki toimivat omien sääntöjensä ja erikoisten motiiviensa mukaan. Yhteen nivoutuvia kohtaloita: Tutustu maailmaan eri hahmojen taustatarinoiden kautta, vaihtaen yhden hahmon tarinasta toiseen, kunnes ne kaikki nivoutuvat yhteen viimeisessä luvussa. Omakohtainen kokemus: Jokainen pelikerta on ainutlaatuinen, sillä peli räätälöi tarinan draaman kaaren pelaajan tekojen ja valintojen mukaiseksi. Immersiivinen simulaatio: Weird West tukee erilaisia pelityylejä simuloidussa hiekkalaatikkomaailmassa, jossa hahmot, ryhmittymät ja jopa paikat reagoivat pelaajan valintoihin.