Weapon skins - Hexagon Ice & Death Pool
Hanki rajoitettuja aseolemuksia ja laajenna aseiden muokkausta entisestään. Ainutkertaisia olemuksia voi käyttää kaikissa tarkkuuskivääreissä yksin- ja moninpelitiloissa. Nosta tarkka-ampumiskokemuksesi uusiin korkeuksiin. Tämä DLC sisältää rajoitettuja aseolemuksia: Hexagon Ice ja Death Pool.