We Were Here Forever
Sinä ja ystäväsi olette vangittuna Castle Rockin valtakunnassa – onko teidät petetty, vai ettekö vain ole olleet kovin fiksuja? Paetkaa, tutkikaa ja ratkaiskaa pulmia yhteistyössä tässä salaperäisessä seikkailussa Etelänavalla. Muistakaa, että mikään ei ole sitä miltä näyttää – varjot ovat täynnä synkkiä salaisuuksia. Löydättekö tienne vapauteen? Löydätte kaverisi kanssa itsenne vangittuna syvältä Castle Rockin uumenista, ja teidän on etsittävä reitti takaisin ulos Etelämantereen taivaan alle, mutta tästä painajaisesta ei pääsekään pois vain pakenemalla itse linnasta. Jos pääsette ulos tyrmästä, joudutte miettimään, mihin suuntaan jatkatte matkaanne. Linnan ulkopuolella tutustutte Rockburyn kaupunkiin, sen asukkaisiin sekä suunnitelmaan vastarintaliikkeestä kuningasta vastaan. Toivo johdattaa teidät aavemaiselle hautausmaalle ja vie teidät alas kohti Valimon synkkiä vesiä. Joku – tai jokin – on tuonut teidät tänne; olette keskeinen osa suunnitelmaa, jota on valmisteltu jo vuosisatojen ajan. Murtumattoman siteen luominen kumppanisi kanssa on ainoa toivo selviytyä uhkaavalta kohtalolta... HUOMAA: Tämä on kokonaan yhteistyössä pelattava peli. Molemmilla pelaajilla on oltava yhteensopiva mikrofoni ja internetyhteys. PELAA LISÄÄ WE WERE HERE -PELEJÄ! Oletko pelannut jokaista sarjan peliä? We Were Here, We Were Here Too, We Were Here Together, We Were Here Forever, & We Were Here Expeditions: The FriendShip!