Wasteland 3 (PC) Expansion Pass
Wasteland 3 Expansion Passin avulla pääset käsiksi kahteen lisäosaan. Molemmat DLC:t lisäävät peliin alueita, hahmoja, taistelua ja järjestelmiä, jotka laajentavat Rangerien tehtävää Coloradossa. Expansion Passin sisältö: DLC 1 – The Battle of Steeltown – Nyt saatavilla! Steeltownin valtaisa tehdaskompleksi valmistaa kaiken vaadittavan tekniikan, jonka ansiosta pyörät pyörivät Coloradossa ja Patriarch pysyy voimissaan, oli se sitten kuorma-autoja, panssaria, aseita tai robotteja. Mutta toimitukset ovat lakanneet ja Patriarch saa kuulla vain tekosyitä Steeltownin johtaja Abigal Markhamilta. Hän lähettää Rangerit tutkimaan asiaa, mutta he löytävät vain ruutitynnyrin, jonka sytytyslanka kytee jo. Työläiset ovat lakossa, varkaat ryöstelevät röyhkeästi eikä ketään päästetä kulkemaan porteista – ei edes Patriarchin asialla. Ilman apua Steeltown voi murentua lopullisesti ja viedä Markhamin mennessään. Toisaalta, se voisi olla vain hyväksi. Rangerien on tehtävä päätös itse. DLC 2 – Cult of the Holy Detonation – Nyt saatavilla! Cult of the Holy Detonation laajentaa Wasteland 3 -kokemusta pääsyllä Cheyennevuoren rakennuskompleksiin, joka on täynnä uusia hahmoja, vihollisia, haastavia taisteluita sekä voimakkaita uusia aseita ja haarniskoja. Rangereista koostuvaa ryhmääsi koetellaan ennennäkemättömällä tavalla tavoitepohjaisissa kohtaamisissa, jotka lisäävät luovan vivahteen ennestään syvälliseen vuoropohjaiseen taktiseen taisteluun.