WARTILE Hel´s Nightmare
Pahat voimat ovat heränneet ja valtava lauma Draugr-sotureita tunkeutuu pohjoisille alueille jättäen jälkeensä kuolemaa ja kaaosta. Pohjoisen kuningas seuraa hiljaa sivusta, kun kyliä ryöstetään ja siviilejä vangitaan ja viedään Hel's Pillariin. Seurueesi on jälleen noustava aseisiin elävää kuollutta uhkaa vastaan. Viihdy viiden uuden käsityönä tehdyn taistelukentän parissa, kun tarina jatkuu Niflheimin jälkeisestä ajasta. Jokainen taistelukenttä tarjoaa erilaisia taktisia haasteita tunnelmaltaan ja tyyliltään ainutlaatuisessa ympäristössä. Johda viikinkiseurueesi Hel's Nightmareen. Mukana on myös uusi sankari Ogier The Dane.