WARRIORS OROCHI 3 Ultimate
Pelaajat voivat nauttia mahtavien sotureiden piristävästä toiminnasta tässä tyhjästä ilmestyvän Serpent King Orochin luomaan rinnakkaistodellisuuteen sijoittuvassa WARRIORS OROCHI -sarjan taktisessa toimintapelissä. Sarja on täynnä ainutlaatuisia aineksia, kuten alkuperäinen tarina Dynasty Warriors- ja Samurai Warriors -sarjojen sankareilla ja kolmen henkilön joukkuetaistelutila. Pelaajat voivat nauttia dramaattisesta tarinasta WARRIORS OROCHI 3 -pelin monien sankareiden kanssa, sillä siihen on lisätty uusia taisteluihin ja lisäskenaarioihin liittyviä sankareita. Tämän lisäksi peliin on lisätty uusia aineksia, kuten toimintoja ja uusi Unlimited Mode, jossa pelaajat voivat todella nauttia ryhmätaistelusta. Tämä todellakin on täydellinen WARRIORS OROCHI 3.