WARRIORS OROCHI 3 Ultimate STAGE PACK 6
Uusia kenttiä voi valita kohdasta Select Battlefield. Mukana on myös pelinsisäistä musiikkia. *Uudet kentät: 'The Rise of Kiyomori 1' 'The Rise of Kiyomori 2' 'Defense of Itsukushima' 'Monkey Hunt' 'Speed is of the Essence' *Lisämusiikki: 9 uutta musiikkikappaletta saatavilla.