Warlock's Tower
Taikurin torni on retro arvoituspeli, jonka elegantisti suunnitellut tasot perustuvat yhteen sääntöön: yksi siirto vastaa yhtä elämäpistettä. Pelatessasi Postimies-Timinä sinun tulee uhmata tornia ja sen kompleksien huoneiden hulluksitekeviä puzzle-arvoituksia yrittäessäsi saavuttaa ylimmän kerroksen ja toimittaa rauhantarjouksen taikurille. Huoneiden selvittäminen ei kuitenkaan ole helppoa! Jokainen ottamasi askel vähentää elämäpisteitä, hirviöitä ja ansoja on jokapuolella ja jotkut huoneet vaativat kahden pelaajan tandem-työskentelyä. Postintoimitus ei koskaan ole ollut näin haastavaa. Varo mihin astut! Ominaisuudet: * Ratkaise yli 100 nousevan vaikeustason monimutkaista huonetta * Vedä nenästä zombeja, lentäviä silmiä ja limoja. Jatkuvasti hupenevat askeleet eivät todellakaan ole ainoa uhka. * Anna 80-luvun fiiliksen vallata! Retro, 8-bittinen grafiikka saa sinut tuntemaan että pelaat jälleen lemppari-käsikonsolillasi.