Warhammer: Vermintide 2 - Templar Herald
Templar Herald -kokoelma sisältää kaksi kosmeettista premium-esinettä Markus Kruberille: Griffon Crown -päähineen ja Knight Griffon -hahmomallin. Näitä kosmeettisia esineitä voi käyttää Markus Kruberin Foot Knight -uralla. Tietoja kosmeettisista esineistä: Griffon Crown – päähine Arvostettu kypärä, joka kuului kauan sitten menehtyneelle Order of the Knights Griffonin jäsenelle. Knight Griffon – hahmomalli Panssari Imperial Knights Griffonilta, temppeliherrojen veljeskunnalta, joka sai alkunsa urhoollisesta Knights Pantherin lahkosta.