Warhammer: Vermintide 2 - Necromancer
Uusi ura Sienna Fuegonasusille Nekromantit herättävät kuolleet henkiin toteuttamaan kaikki heidän käskynsä. Taisteltuaan kaksoissiskonsa Sofian kanssa Sienna on tuntenut vetoa mustaan magiaan ja astelee nyt taisteluun luurankojoukon kanssa apunaan sieluja varastava sauva ja lumottu viikate ja tarkoituksenaan antaa vihollisilleen kuoleman lahja. Tuhoa vihollisesi lumotulla viikatteella ja vie heidän elinvoimansa sieluja varastavalla sauvalla. Käänny mustan magian puoleen ja kokoa luurankojen rykmentti, joka taistelee rinnallasi. Ota nekromantian taide haltuusi uudella urataidolla ja kykypuulla. Antaudu kuoleman tielle eksklusiivisilla hahmoskineillä ja nauti uusista repliikeistä. Kosmeettiset esineet: 3 uutta hahmoskiniä 1 uusi hahmon värimalli 4 uutta hattua 5 uutta sieluja varastavan sauvan illuusiota 5 uutta lumotun viikatteen illuusiota 3 uutta muotokuvaa 6 eksklusiivista maalausta HUOMAA: Kun ostat Warhammer: Vermintide 2 – Necromancer-uran, saat 325 shillinkiä (pelivaluuttaa), jotka voit käyttää pelin omassa kaupassa.