Warhammer: Chaosbane Witch Hunter
Ostamalla tämän DLC:n avaat Jurgen Haiderin, tunnontarkan noitien metsästäjän, jonka käsittelee pistoolia ja miekkaa todella taitavasti. Noitien metsästäjät kiertävät Vanhaa maailmaa etsien kerettiläisiä. He ovat sekä tuomareita että pyöveleitä, ja kaikkien pelkäämiä. Kaaos on heidän pahin vihollisensa ja uskonkiihko paras aseensa. Pue pitkä takkisi, lataa pistoolisi ja rukoile Sigmaria, sillä Kaaos on kaikkialla ja maailma on puhdistettava siitä!