Warhammer: Chaosbane Base Fragment Boost
Tämä tehoste, jonka voit varustaa tavaraluettelostasi, parantaa mahdollisuuksiasi löytää perusosia saaliista. Näin saat enemmän resursseja, joilla voit saada hankittua jumalten suosiota pelissä.