Warhammer 40,000: Speed Freeks
Turboahdettua taistelukisailua Warhammer 40,000 -universumissa! Kisaa kärryillä, tankeilla ja helikoptereilla ja muokkaa niitä, ja ota hallintaasi erikoisliikkeet ja räjähtävät aseet. Avaa varusteita, muokkaa ajopelejäsi ja käytä Creation Workshopia uusien karttojen luomiseen, jakamiseen ja pelaamiseen yhteisön kanssa! Lisää vauhtia. Lisää dakkaa. Liity Speedwaaaghiin ja kirmaa sodan raatelemien ratojen läpi. Kisaa yksin, botteja vastaan tai muiden pelaajien kanssa verkossa useissa pelitiloissa. Todista olevasi sikanopein kääpä Deff Rallyn 8v8-taistelukisassa, jossa voittoon kiriminen vaatii vauhtia, juonikkuutta ja raivoa. Käytä kunnon örkkitaktiikoita Kill Konvoyssa, jossa tiimit puolustavat jättimäistä mekaanista Stompaansa ja sabotoivat samalla vihollisen vehjettä; jokainen matsi ajautuu kaaokseen, kun taistelette tietänne maaliviivalle. Jokainen ajopeli käyttäytyy eri tavoin, mikä palkitsee pelaajia, joilla on monipuoliset taidot, juonikkuutta ja raakoja taktiikoita. Kun pöly on laskeutunut, voit alkaa luoda kaaosta omaan makuusi tehokkaalla tasoeditorilla, jossa on yli 400 resurssia. Luo kilparatoja ja taistelukenttiä joko yksin tai ystävien kanssa reaaliajassa, ja jaa ne sitten Workshopissa, josta voit myös ladata yhteisön luomia villejä luomuksia.