Owlcat GamesRoolipelit
Tämä on täydellinen Warhammer 40,000: Rogue Trader -pelikokemus! Voidfarer Editionin sisältö: ● Warhammer 40,000: Rogue Trader -peli ● Season Pass Saa käyttöösi sekä Tyhjiövarjot että Lex Imperialis – kaksi massiivista tarinavetoista laajennusta runsaalla lisäsisällöllä, jotka on tarkoitus julkaista 2024. Yksittäisen sisältöpaketin suorittaminen kestää noin 15 tuntia. ● Peliesine – ainutlaatuinen Rogue Trader -valtaistuin Vaihda tyhjiöaluksen komentosillan valtaistuimen ulkonäkö loisteliaammaksi ja Rogue Trader -statukseesi sopivammaksi. ● Peliesine – Tulimyrsky-luokan fregatti (Firestorm-Class Frigate) Tarpeitasi vastaava vaihtoehtoinen tyhjiöalus, jonka saa vaihtoehtoisilla aloitusvarusteilla ja ainutlaatuisella ulkonäöllä. ● Peliesine – kerubilemmikki (Cherub Pet) Sallii uskollisen kumppanisi ulkonäön vaihtamisen tavallisesta servokallosta kerubiksi. ● Peliesine – paineaaltohaulikko (Blast Wave Shotgun) Ammu vihollisia tällä ainutlaatuisella haulikolla. Voit työntää sillä vastustajia kauemmaksi, vaikka ampuisit ohi. ● Peliesine – Pyhän Drususin raivo -ketjumiekka (Wrath of Saint Drusus Chainsword) Näytä harhaoppisille, kuinka homma hoidetaan. Vaikka tämä ketjumiekka poistaa kyvyn tehdä aluehyökkäyksiä, se mahdollistaa mahtavat vahingot yhteen kohteeseen todella tuhoisilla ryhmäyhdistelmillä. ● Peliesine – Perintökalleus-automaattipistooli (Heirloom Autopistol) Von Valancius -dynastia on kunnioitettu ja ylpeä, ja sillä on käytössään todella muinaisia aseita – esimerkiksi tämä automaattipistooli. Pistoolin valmistuksen tietotaito on kadotettu ajan saatossa, mutta sen laatu sallii käyttäjän viedä räiskintätaitonsa seuraavalle tasolle. ● OST Kattava kokoelma upeaa pelimusiikkia. Nauti WAV-laatuisista lempiraidoistasi, joissa kuulet kaikki tyhjiön nyanssit ja kuiskailut. ● ArtBook Korkean resoluution digitaalinen taidekirjamme on täynnä pelitaidetta, kuten konsepteja sekä tarkkoja kuvia hahmoista, ympäristöistä, maisemista ja paljosta muusta.