Kaaoksen joukot ovat hyökänneet Inkvisition salaiseen tukikohtaan. Paikka on strategisesti tärkeä, joten jonkun pätevän agentin on otettava komento ja järjestettävä puolustus, kunnes apujoukot saapuvat. Tämä DLC sisältää tärkeän erikoiskomennuksen, joka koostuu sarjasta uusia tehtäviä ja jolla on oma juonensa. Komennuksen suoritettuasi sinut palkitaan ainutlaatuisella Tarot-kortilla. (Huomaa, että tämä komennus tulee saataville vasta kun olet avannut Agarthan alisektorin.)