Warframe: TennoCon 2026 -digipaketti
Lisää heti arsenaaliisi tämän vuoden eksklusiiviset TennoCon-esineet – saatavilla nyt vain rajoitetun ajan! Paketin sisältö: – Hunhullus-efemera – TennoCon 2026 -emote-erikoisliike – TennoCon 2026 -glyyfi – TennoCon 2026 -sinetti – TennoCon 2026 -näyttö – Baro Relay -lippu – 1 Regal Aya – 475 platinumia Saa pääsy Baro's TennoCon 2026 Relay -tapahtumaan ja hanki ducateilla kaikkia esineitä, joita Barolla on ikinä ollut myynnissä. Tämä harvinainen mahdollisuus kannattaa hyödyntää! Alkaa 11.7.2026 klo 11.00 (ET) ja päättyy 18.7.2026 klo 11.00 (ET). TennoCon 2026 -digipaketin voi ostaa vain kerran tiliä kohden, ja se on saatavilla vain rajoitetun ajan.