Warframe: Gunblade Battlekit
Miekan ja aseen yhdistelmä Redeemer Gunblade pitää huolen, ettei yksikään vihollinen jää seisomaan tiellesi. Hanki samalla Opula-kustomoinnit arsenaaliisi rajoitetun ajan. Gunblade Battlekitin ominaisuudet: – Redeemer – Pyra Opula -syandana – Pyra Opula -sugatra – High Noon -asentomodi – 3 päivän affiniteettitehostin Tämän kokoelman voi ostaa vain kerran tiliä kohden.