Warface: Breakout
Warface: Breakout servers will be closed, and the game will become unavailable on April 30th, 2024. Ryhdy legendaariseksi huomispäivän palkkasoturiksi ensimmäisen persoonan taktisessa Warface: Breakout -verkkoräiskinnässä, missä tiukka ammuskelu ja strateginen tiimityö määrittävät korkeiden panosten PvP-kokemusta. Käy kiihkeitä taisteluita, tee nopeita päätöksiä ja hallitse aseiden kattava arsenaali päihittääksesi vihollisesi ja varmistaaksesi voiton.