“War Thunder never changes” Pack
Tämä paketti sisältää: 2299 Golden Eagles Premium-tili 13 päivää Ainutlaatuinen otsikko: "World on Fire" Ainutlaatuinen tarra: "Wasteland Crawler" War Thunder. War Thunder ei muutu ikinä. Alkuajoista lähtien, kun ensimmäiset pelaajat alkoivat ohjata hävittäjiä ja pommikoneita, loputon keskustelu pelin luonteesta ja syvimmästä olemuksesta alkoi levitä kauas foorumien ulkopuolelle. Vuosi on 2299. Suuri osa pelissä nähdystä oli jo painunut unholaan ja korvautunut legendoilla ja myyteillä. Vain salaisesta turvapaikasta nro 113 peräisin oleva kulkija tiesi totuuden. Hän vaelsi jättömaalla vuosia yrittäen löytää legendaarisen D-pisteen. Pisteen, mistä kaikki alkoi. Pisteen, jossa kaiken täytyy päättyä.