War Robots: Frontiers – 2 500 (+500 bonuksena) WarpRealia
Sisältää 3 000 WarpRealia (2 500 + 500 bonuksena), joilla voi hankkia uusia sisältöjä War Robots: Frontiers -pelissä. Tällä pelinsisäisellä valuutalla voi esimerkiksi päivittää Battle Passia ja hankkia kosmeettisia sekä mukautusesineitä. Hanki lisää valuuttaa ja valloita Wild Ten -tähtijärjestelmä tyylillä!