Volley & Tennis Bundle Blast
Super Volley Blast: Super Volley Blast on superhauska rantalentopallopeli. Sisältää hulvattoman tarinamoodin (1 tai kaksi pelaajaa), pikapelejä tai otteluita (4 tai 16 pelaajaa), monipuolisen avatareditorin ja 8 upeaa kenttää ympäri maailmaa. Pidä hauskaa Super Blast-yksinpelimoodissa kanapallolla, liukkaalla jäisellä lattialla tai muilla hulluilla mahdollisuuksilla! Muokkaa sääntöjä ja voita kaverisi... et ole koskaan ennen nähnyt tälläistä lentopallopeliä! Super Tennis Blast: Aloita ammattiurasi Maailmankiertue-tilassa, treenaa taitojasi ja tule tennislegendaksi, joka pelaa kentillä ympäri maailman. Järjestä valmennusjuhlia pelaten kaksin- tai nelinpeliturnauksia perinteisillä säännöillä tai mahtavissa Super Blast -tiloissa. 5 minipeliä ja monipuolinen avatar-editori täydentävät parhaan mahdollisen tenniskokemuksen.