Volition Comics Pack
Sinulla on supersankarin voimat, joten tarvitset vain sopivat vaatteet! Hallitse vastustajiasi IRON ROGUEN synkän rautanaamion takaa tai pukeudu QUEEN AMAZONIA -soturinaisen legendaariseen rintapanssariin.