Volgarr Viking
Muistatko, kun pelit olivat vaikeita? Paluu aikakauden pelihalleja uusi toiminta peli. Volgarr Viking on kaikki ominaisuudet klassikkoa. Se on yksinkertainen valvonta, vaikeita haasteita, ja tarkka suunnittelu. Se on kauniisti tehty pikselin animaatio, intensiivistä musiikkia, ja paljon verta. Liity Volgarr Viking areenalla. Uskallamme voit. Ladattava versio tästä pelistä on saatavilla Englanti.